ECB level 2 - Coaching Course - weekend 2

ECB, level 2
Trænerkursus trin 2: d. 27.-28. januar & d. 24.-25. marts 2017

Dansk Cricket-Forbund indbyder hermed til trænerkurset ECB Level 2 – young people & adults, som finder sted i København i weekenderne d. 27.-28. januar og d. 24.-25. marts 2017. Mellem de to weekender vil der være opgaver til hver kursist i forbindelse med egen træning i klub.

Træningssession

Kursusinfo:
Sted: København
Kursusledelse: David Gelling, ECB
Sprog: Al kommunikation under dette kursus er på ENGELSK

Kurset indeholder e-learning, som er baseret på kursistens personlige deltagelse, samt opgaver i forbindelse med træning i egen klub mellem kursusweekenderne.

ECB beskriver indhold og krav i kurset således:
“This course is designed to help develop your confidence and equip you with the knowledge, understanding and applied skills to lead coaching sessions for young people & adults and create safe, engaging, player-centred coaching environments.
This course provides the core capabilities required for coaching, but focuses on enabling the coach to provide expertise, support and passion for young people and adults’ cricket.”

Eksamen:
Kurset afsluttes med en eksamen (som også foregår på engelsk).

Krav til tilmelding:

• Tidligere bestået ICC-E Award eller tilsvarende uddannelse. Kontakt DCF hvis du er i tvivl om du er klar til kurset.
• Man SKAL være fyldt 18 år for at blive optaget på kurset.
• Vedlagt kopi af Børneattest (fås hos klubben)
• Vedlagt bevis for gennemført førstehjælpskursus (min. 3 timers kursus) som er bestået inden for de seneste 2 år.

Har du spørgsmål eller ønsker yderligere uddybning af ovennævnte?
Så kontakt forbundets ansvarlige Carsten Kraushaar Martensen på mail eller på telefon 22982061.

26.01.2018
24.03.2018 kl. 09.00 - 25.03.2018 kl. 17.00
København
0,00 kr.